30.10.2009

Where's the party ?


Voi apua mulla on tylsääää. inhoaninhoaninhoan näitä perjantai-iltoja kun istun yksin opistolla ja haluaisin olla missä tahansa muualla. haluan päästä ulos ja tuulettumaan ja ihmisten pariin ja elämään !! ärsyttää ko täältä korvesta on niin pitkä matka tampereelle, ja siellä ei edes ole ketään jonka kans lähteä uuuuulos. onneksi sentään katottiin tuolla leffa LEVOTTOMAT SIELUT. se oli hyvä nimittäin.


Mutta viime perjantai oli kyllä vähä toista maata..kuuluu näihin huippuihin baariseikkailuiltoihin ! olin kotona pitkästäaikaa käymässä ja kulku suuntasi illalla saanan luo, sieltä onnelaan, ja sitte loppuillasta jounin kämpän kautta TIVOLIIN jonne oon haaveillu pääseväni jo monta kuukautta.vaikka siellä ei edes ole viikonloppusin porukkaa : D mulla on näitä kummallisia tahtoja aina. mutta juotua tuli sillee mukavan sopivan paljon ja illasta on muistona mustelma polvessa ja naarmu kädessä, kiitos jeren,jounin,hannan ja mun reppuselkäjuoksukisaidean, ja loppuilta oli aika mielenkiintonen.mutta silti hihi oi. ja hanna ja jouni tietää vähä enemmän, ko ne oli paikalla ja ilmeisesti tarkkaili mun tilannetta koska ne ryntäs sieltä tivolista vielä iha innoissaan mun luo pihalle hihkumaan pilkun jälkee vaikka luulin että olin kadottanu ne jo. ja juttelin vielä aiheesta jounin kans ja ymmärrettiin toisiamme. tajusin vasta pari päivää myöhemmin että mulla on pieniä aukkoja muistissa koko illasta, semmosia lyhyen lyhyitä mistä lie johtuu.. mutta kiitos näistä tällasista illoista ne saa tykkäämään kauheasti elämästä.
ja aamulla oli darra.
se tosin piti selättää ennätysvauhtia ko piti mennä riinaa ja äitiä asemalle vastaan.


Ja sitte seuraavana iltanahan oli vuorossa riinan synttärit ! baarireissulla mukana ribe, abe, arttu, tommi ja teemu. ja ohjelmassa oli doris,tivoli,doris,tivoli (encore teemun kanssa kahestaan ko muut oli levinny omille teilleen) ja doris, kiitos onnelan k-20. doriksessa muuten juteltiin muutamien norjalaisten poikien kanssa, ne oli armeijassa ilmeisesti, ja joku oli suositellu tulla suomeen ja rovaniemelle bilettämään (..?). mutta muuten mä en jaksa sitä paikkaaa, se on täynnä teinejä ja huonoa musiikkia onneksi melkein kohta täytän 20.sitten onnela on mulle avoinna AINA.tai no sillon ko on.

Ei kommentteja: