31.5.2012

22

Tänään täyttyi taas yksi vuosi mun mittarissa, nyt niitä olisi purkissa jo 22. Tuntuu että mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän ehtii tässä syntymäpäivän aikana pohtia kaikenlaista omaan elämään ja muihin ihmisiin liittyvää, paljon enemmän kuin ennen tai normaaleina päivinä!


Päiviin kuuluu nyt niin paljon hyvää, että välillä pakahdun. mun ihanin sisko oli täällä mun vieraana ja mm. mallina ja kaikki käytetty aika oli juuri sitä laatuaikaa, synttärit oli täynnä onnitteluja, ruokaa, kortteja ja pieniä yllätyksiä.
Minua lahjottiin muutamalla niin ajatusten täyteisellä lahjalla, että hymy ei  lähde naamalta millään.
Mutta tästä kaikesta lisää myöhemmin, nyt lähden peiton alle ja matkalle uniin pohtimaan lisää tätä elämää.

Nauttikaa hyvistä hetkistä kun niitä ilmestyy eteen !

ps. kuvituksena toimii kuva jonka ystäväni Aino on ottanut tasan vuosi sitten, kun juuri olin purkittanut 21.elinvuoteni.

Ei kommentteja: