7.7.2015

Takaisin paluu

Noniin, tässä mä taas olen!



Kevyt vuoden tauko tuli, mutta nyt palaan takaisin tähän blogimaailmaan uudella energialla.
Paljon on ehtinyt tapahtua vuoden aikana. Olen päässyt opiskelemaan graafista suunnittelua Lapin yliopistoon, minkä seurauksena tuli myös väliaikainen muutto Rolloon mun kotikulmille. Nyt on työn alla siis kolmen vuoden taiteen kandin tutkinto. Ensimmäinen vuosi on takana, kaksi edessä, ja olen niin innoissani, motivoitunut ja fiiliksissä koulusta etten malttaisi millään odottaa syksyä!
Oma ala on vihdoin löytynyt, ja lisä bonuksena pääsen syksyllä myös aloittamaan valokuvauksen sivuopinnot.



Täällä Rollossakin ollaan ehditty jo siirtää kamoja pari kertaa. Nyt asustellaan iih ihanimmassa keskusta-kaksiossa, josta lisää myöhemmin.

Tämän blogin ulkoasukin on vähän uusiutunut, ja varmaan jatkaa uusiutumistaan pikkuhiljaa.

Muita muutoksia taitaa olla lähinnä mun tukka, joka ei enää olekkaan pitkä ja tumma, vaan vaalea ja lyhyt. Mukavaa!

Niin ja sitten tietysti tuossa oli keväällä tuo kuukauden jenkki-reissu, siitäkin lisää myöhemmin.



Onhan näitä tässä. Elämä on erittäin hyvää juuri nyt ja alan kertoilemaan siitä teillekin taas enemmän tänne.

Tervetuloa takaisin mulle ja teille, tehdään tästä blogista kiva!

Ei kommentteja: